チョコレートの甘さ

自己満足のパート分けとか翻訳とかかなるびとか...

My Heart Will Go On / Celine Dion『タイタニック』歌詞・和訳

曲名:My Heart Will Go On

歌手:Celine Dion

作詞:Will Jennings

作曲:Jemes Honner

映画『タイタニック』主題歌

※歌詞等は参考までにお願い致します※


www.youtube.com

Every night in my dreams

いつも私は夢の中で


I see you, I feel you,
あなたを見つけて、あなたを感じる


That is how I know you go on
私はあなたを覚えてる


Far across the distance
私から遠く離れて


And spaces between us
この手が届かなくても


You have come to show you go on
あなたは私の中で生き続けてる

Near, far, wherever you are
傍にいても、離れていても、あなたがどこにいても


I believe that the heart does go on
あなたへの想いは変わらない


Once more you open the door
もう一度あなたは扉を開けて


And you're here in my heart
私を見つけてくれるから


And my heart will go on and on
私の心はあなたと生き続けていける

Love can touch us one time
愛が私たちに触れたとき


And last for a lifetime
それは終わりのない物語になる


And never let go 'til we're gone
私たちが消えるときまで続いていく


Love was when I loved you
私があなたを愛したとき


One true time I hold to
それは一つの愛しい瞬間になる


In my life we'll always go on
私の人生に色を付けてくれる

Near, far, wherever you are
傍にいても、離れていても、あなたがどこにいても


I believe that the heart does go on
あなたへの想いは変わらない


Once more you open the door
もう一度あなたは扉を開けて


And you're here in my heart
私を見つけてくれるから


And my heart will go on and on
私の心はあなたと生き続けていける

You're here, there's nothing I fear,
あなたがここにいるから、恐れることは何もない


And I know that my heart will go on
私の心はあなたと生き続ける


We'll stay forever this way
私たちは永遠だから


You are safe in my heart
私はあなたを愛してる


And my heart will go on and on

それだけで私は生きていける

 

 

San